character right
pattern quote side left

Snel naar

Trainingen die verschil maken.

Training op maat, met impact

Al onze trainingen zijn ook incompany beschikbaar. Daarnaast bieden we teamtrainingen of workshops op gericht op gesprekstechnieken zoals, feedback geven, coachend leidinggeven of klantcontact.

Onze aanpak

Bij ons geen saaie zaaltjes met tl-licht en stoffige theoriemappen. Wij geloven in leren door te doen. Daarom ga je bij ons actief aan de slag met oefeningen en creatieve werkvormen, onder begeleiding van inspirerende trainers die zorgen voor een veilige en stimulerende leeromgeving voor de hele groep.

feature post trainingen 5
training detail img
feature post trainingen 4
feature post trainingen 7
feature post listing 4

Wat klanten over ons zeggen

Klanten waarderen ons om onze professionaliteit, de hoge kwaliteit die we leveren, en ons vermogen om écht mee te denken. We reageren snel en komen met creatieve oplossingen wanneer dat nodig is. We zijn ook kritisch: we evalueren zorgvuldig of wij de juiste oplossing zijn voor jouw vraag.

Wat leert jouw team / organisatie bij ons?

Bij ons leren jouw mensen hoe ze effectief gesprekken voeren. Of het nu gaat om een gesprek met een klant, medewerker, collega, stakeholder, of leidinggevende. Met de juiste gesprekstechnieken bereik je sneller je doel. Soms moet je beïnvloeden, onderhandelen, vragen stellen, feedback geven, luisteren, of coachend leidinggeven. Wat het ook is, wij zorgen ervoor dat jouw medewerkers de benodigde skills volledig onder de knie krijgen. We stellen met liefde en aandacht een programma samen dat perfect aansluit bij jouw team of organisatie.

ESG in one day.

De opkomst van regelgeving SFDR, CSRD en gebruik van Environment, Social en Governance beleid zorgt voor veel nieuwe sturingsdata: bedrijven willen gaan meten en gaan werken wat hun impact op de maatschappij is.

Dit heeft weer impact op organisaties, processen, systemen en rollen. Zowel voor inkopers, als verkopers, als productontwikkelaars, als HR.

Deze training ESG in One Day is speciaal voor hen die proactief willen worden om vanuit hun beroep een antwoord te ontwikkelen op de ESG vragen en ontwikkelingen uit hun bedrijf.

Met ‘ESG in one day’ weet je aan het einde van de dag hoe je vorm kan geven aan ESG en de inrichting van ESG processen bij je eigen organisatie (en/of voor klanten en opdrachtgevers). Je leert hóe impactvol ondernemen toegepast kan worden in de eigen business hier en nu, daarmee je eigen marktpositie verbeteren en toekomstig risico’s verkleinen.

We vertalen gedurende de trainingsdag complexe materie als de effecten van klimaatverandering en energiereductie, als ook aanpassingen in sociaal en maatschappelijk beleid in praktisch toepasbare bedrijfseconomische data en inrichting van processen.

pattern we are robin over ons

Met een concreet plan de deur uit.

VR-workshop EARTH FROM SPACE®.

We willen de overgang naar een generatieve economie stimuleren en het proces om onze planeet bewoonbaar te houden drastisch versnellen.

Alle verandering begint met kennis en bewustzijn. EARTH FROM SPACE® is een meeslepende VR-workshop die deelnemers helpt een dieper inzicht te krijgen in de toestand van onze biosfeer, atmosfeer en oceanen. Met deze nieuwe kennis en inzichten zullen leiders en hun teams beter in staat zijn om betekenisvolle impact te creëren.

Ontgrendel het potentieel van jouw organisatie door jouw medewerkers te inspireren met deze geavanceerde virtual reality-ervaring. Betrokkenheid van werknemers is de basis van duurzame bedrijfstransformatie.

Met EARTH FROM SPACE ® kun je je team inspireren en activeren als nooit tevoren.

Skills.

Leer, groei en pas direct toe.

pattern-seo-listing

Kom je er niet uit?

training girl
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Er wordt goed naar je geluisterd zodat de juiste coach aan je gekoppeld wordt. Vervolgens ga je aan de slag, voor mij ging dit om communiceren in verschillende stijlen. Online kreeg ik filmpjes voorgelegd, ingesproken door acteurs waarop ik online kon reageren. Zelfs online best spannend maar in een redelijk korte tijd heb ik goed kunnen oefenen, jezelf terugzien en feedback/tips krijgen van je coach. Het koste relatief dus weinig tijd, alles is duidelijk ingeregeld, je kunt het oppakken wanneer het jou uitkomt en mij heeft het geholpen.

Sandra van Dalen – AON

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

ik vond Christiaan een zeer prettige coach die me veel geleerd heeft over beginnend leiderschap, hoe krijg je een team in beweging? slecht nieuws gesprekken voeren, omgaan met weerstand etc. Het was heel fijn om zelf te kunnen oefenen met filmpjes, en daarop ook feedback te ontvangen. Dank voor deze leerzame ervaring.

Marloes de Noord – ANWB

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Persoonlijk traject met kundige coach.

André Bakker – Rabobank

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Luid en duidelijk waar ik me de vaardigheden kan toepassen in praktijk, voor mij is dit heel erg belangrijk. Ben blij dat ik dit heb gedaan. Ga vooral hiermee door. Een verrijking voor elke cursist.

Marco de Ridder

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

IK heb de begeleiding van mijn coach als zeer prettig ervaren. Het was zeer motiverend om te horen dat ik deze training begon met al wat kennis over communiceren. De manier van trainen (dmv online rollen spellen) vond ik zelf een hele fijne manier. Ik moest wel even uit mijn comfortzone stappen, maar ik denk juist dat dat voor mij erg goed is geweest.

Chantal Jacobs

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Erg fijne coach. Prettige gesprekken mee gehad. Goede training om nog even wat puntjes op de i te zetten. Duidelijke stappen en gerichte, goede feedback. Al met al zeer tevreden.

Angelique Moes

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

De inhoud van de training was goed, ik kreeg veel informatie over communicatie en het werd ook op een fijne manier uitgelegd in filmpjes. De trainer is erg kundig en heeft mij goed begeleid en veel bruikbare tips gegeven. Door haar manier van coachen heb ik er het meeste uitgehaald. Ook erg prettig dat ik, toen ik het druk had op het werk, de training een paar weken kon laten wat het was en het daarna weer kon oppakken. De backoffice/klantenservice is goed bereikbaar en reageert snel. Al met al top training waar ik veel van geleerd heb!

Maas

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Zeer waardevolle training die je in allerlei situaties kunt toepassen. Veel dank aan mijn coach, dankzij haar heb ik in korte tijd veel vooruitgang geboekt. Haar feedback was altijd hard op de inhoud en zacht op de man, zeer waardevol.

Richard Ritmeijer

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Ik mocht als beginnend teammanager een aantal sessies volgen voor o.a. hoe voer je een slecht nieuws gesprek, coachend leiding geven. Aan de hand van een intro gesprek wordt er een coach aan je gekoppeld en daar ga je mee aan de slag. Je krijgt duidelijke uitleg, je gaat de theorie oefenen via het systeem en natuurlijk in de praktijk die je later weer gaat bespreken. Je krijgt handvaten om je goed te helpen in bepaalde gesprekken. Ik heb het als zeer plezierig ervaren.

Agda Kok – ANWB

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Ik heb online training en coaching gevolgd om mijn communicatie skils te verbeteren. Prima van opzet en een leuke ervaring. Uitstekende kennis en hulpvaardigheid van mijn coach.

Jan Smit – Schiphol

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Er wordt goed naar je geluisterd zodat de juiste coach aan je gekoppeld wordt. Vervolgens ga je aan de slag, voor mij ging dit om communiceren in verschillende stijlen. Online kreeg ik filmpjes voorgelegd, ingesproken door acteurs waarop ik online kon reageren. Zelfs online best spannend maar in een redelijk korte tijd heb ik goed kunnen oefenen, jezelf terugzien en feedback/tips krijgen van je coach. Het koste relatief dus weinig tijd, alles is duidelijk ingeregeld, je kunt het oppakken wanneer het jou uitkomt en mij heeft het geholpen.

Sandra van Dalen – AON

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

ik vond Christiaan een zeer prettige coach die me veel geleerd heeft over beginnend leiderschap, hoe krijg je een team in beweging? slecht nieuws gesprekken voeren, omgaan met weerstand etc. Het was heel fijn om zelf te kunnen oefenen met filmpjes, en daarop ook feedback te ontvangen. Dank voor deze leerzame ervaring.

Marloes de Noord – ANWB

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Persoonlijk traject met kundige coach.

André Bakker – Rabobank

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Luid en duidelijk waar ik me de vaardigheden kan toepassen in praktijk, voor mij is dit heel erg belangrijk. Ben blij dat ik dit heb gedaan. Ga vooral hiermee door. Een verrijking voor elke cursist.

Marco de Ridder

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

IK heb de begeleiding van mijn coach als zeer prettig ervaren. Het was zeer motiverend om te horen dat ik deze training begon met al wat kennis over communiceren. De manier van trainen (dmv online rollen spellen) vond ik zelf een hele fijne manier. Ik moest wel even uit mijn comfortzone stappen, maar ik denk juist dat dat voor mij erg goed is geweest.

Chantal Jacobs

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Erg fijne coach. Prettige gesprekken mee gehad. Goede training om nog even wat puntjes op de i te zetten. Duidelijke stappen en gerichte, goede feedback. Al met al zeer tevreden.

Angelique Moes

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

De inhoud van de training was goed, ik kreeg veel informatie over communicatie en het werd ook op een fijne manier uitgelegd in filmpjes. De trainer is erg kundig en heeft mij goed begeleid en veel bruikbare tips gegeven. Door haar manier van coachen heb ik er het meeste uitgehaald. Ook erg prettig dat ik, toen ik het druk had op het werk, de training een paar weken kon laten wat het was en het daarna weer kon oppakken. De backoffice/klantenservice is goed bereikbaar en reageert snel. Al met al top training waar ik veel van geleerd heb!

Maas

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Zeer waardevolle training die je in allerlei situaties kunt toepassen. Veel dank aan mijn coach, dankzij haar heb ik in korte tijd veel vooruitgang geboekt. Haar feedback was altijd hard op de inhoud en zacht op de man, zeer waardevol.

Richard Ritmeijer

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Ik mocht als beginnend teammanager een aantal sessies volgen voor o.a. hoe voer je een slecht nieuws gesprek, coachend leiding geven. Aan de hand van een intro gesprek wordt er een coach aan je gekoppeld en daar ga je mee aan de slag. Je krijgt duidelijke uitleg, je gaat de theorie oefenen via het systeem en natuurlijk in de praktijk die je later weer gaat bespreken. Je krijgt handvaten om je goed te helpen in bepaalde gesprekken. Ik heb het als zeer plezierig ervaren.

Agda Kok – ANWB

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Ik heb online training en coaching gevolgd om mijn communicatie skils te verbeteren. Prima van opzet en een leuke ervaring. Uitstekende kennis en hulpvaardigheid van mijn coach.

Jan Smit – Schiphol

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Er wordt goed naar je geluisterd zodat de juiste coach aan je gekoppeld wordt. Vervolgens ga je aan de slag, voor mij ging dit om communiceren in verschillende stijlen. Online kreeg ik filmpjes voorgelegd, ingesproken door acteurs waarop ik online kon reageren. Zelfs online best spannend maar in een redelijk korte tijd heb ik goed kunnen oefenen, jezelf terugzien en feedback/tips krijgen van je coach. Het koste relatief dus weinig tijd, alles is duidelijk ingeregeld, je kunt het oppakken wanneer het jou uitkomt en mij heeft het geholpen.

Sandra van Dalen – AON

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

ik vond Christiaan een zeer prettige coach die me veel geleerd heeft over beginnend leiderschap, hoe krijg je een team in beweging? slecht nieuws gesprekken voeren, omgaan met weerstand etc. Het was heel fijn om zelf te kunnen oefenen met filmpjes, en daarop ook feedback te ontvangen. Dank voor deze leerzame ervaring.

Marloes de Noord – ANWB

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Persoonlijk traject met kundige coach.

André Bakker – Rabobank

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Luid en duidelijk waar ik me de vaardigheden kan toepassen in praktijk, voor mij is dit heel erg belangrijk. Ben blij dat ik dit heb gedaan. Ga vooral hiermee door. Een verrijking voor elke cursist.

Marco de Ridder

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

IK heb de begeleiding van mijn coach als zeer prettig ervaren. Het was zeer motiverend om te horen dat ik deze training begon met al wat kennis over communiceren. De manier van trainen (dmv online rollen spellen) vond ik zelf een hele fijne manier. Ik moest wel even uit mijn comfortzone stappen, maar ik denk juist dat dat voor mij erg goed is geweest.

Chantal Jacobs

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Erg fijne coach. Prettige gesprekken mee gehad. Goede training om nog even wat puntjes op de i te zetten. Duidelijke stappen en gerichte, goede feedback. Al met al zeer tevreden.

Angelique Moes

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

De inhoud van de training was goed, ik kreeg veel informatie over communicatie en het werd ook op een fijne manier uitgelegd in filmpjes. De trainer is erg kundig en heeft mij goed begeleid en veel bruikbare tips gegeven. Door haar manier van coachen heb ik er het meeste uitgehaald. Ook erg prettig dat ik, toen ik het druk had op het werk, de training een paar weken kon laten wat het was en het daarna weer kon oppakken. De backoffice/klantenservice is goed bereikbaar en reageert snel. Al met al top training waar ik veel van geleerd heb!

Maas

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Zeer waardevolle training die je in allerlei situaties kunt toepassen. Veel dank aan mijn coach, dankzij haar heb ik in korte tijd veel vooruitgang geboekt. Haar feedback was altijd hard op de inhoud en zacht op de man, zeer waardevol.

Richard Ritmeijer

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Ik mocht als beginnend teammanager een aantal sessies volgen voor o.a. hoe voer je een slecht nieuws gesprek, coachend leiding geven. Aan de hand van een intro gesprek wordt er een coach aan je gekoppeld en daar ga je mee aan de slag. Je krijgt duidelijke uitleg, je gaat de theorie oefenen via het systeem en natuurlijk in de praktijk die je later weer gaat bespreken. Je krijgt handvaten om je goed te helpen in bepaalde gesprekken. Ik heb het als zeer plezierig ervaren.

Agda Kok – ANWB

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

Ik heb online training en coaching gevolgd om mijn communicatie skils te verbeteren. Prima van opzet en een leuke ervaring. Uitstekende kennis en hulpvaardigheid van mijn coach.

Jan Smit – Schiphol

Zo worden onze trainingen ervaren.

character left
pattern faq

Veelgestelde vragen.

Zijn incompany trainingen online of op locatie?

Beide is mogelijk. We hebben veel ervaring met het geven van online trainingen. We kiezen voor een kleinere groep, vaak hebben deze trainingen een korter programma en we zorgen voor genoeg pauzes en interactieve werkvormen, zodat iedereen geïnspireerd blijft. Voor trainingen die langer duren (één of meerdere dagdelen) gaat onze voorkeur uit naar trainen op locatie.

Hoe snel kunnen we een training inplannen?

Dit is een beetje afhankelijk van het moment waarop je ons dit vraagt. Ook maakt het natuurlijk uit hoeveel wensen en eisen jullie stellen aan een trainer en locatie, en hoeveel aanpassingen jullie willen doen aan het programma (we maken ook programma’s op maat). Het lukt bijna altijd om binnen 6 weken na akkoord een training te organiseren.

Hoeveel deelnemers mogen er maximaal bij een training zijn?

Het oefenen van gedrag (meestal met een trainingsacteur) is heel vaak een onderdeel van onze training. Hierbij willen we natuurlijk zoveel mogelijk deelnemers de kans geven om te oefenen. We gaan dan ook uit van een groepsgrootte van maximaal 10 deelnemers.

Regelen jullie locaties voor de trainingen?

Vaak worden incompany trainingen gegeven op kantoor bij de opdrachtgever. Als dit niet mogelijk of wenselijk is, hebben we genoeg andere ideeën voor inspirerende trainingslocaties!

Hoeveel ruimte is er voor persoonlijke doelen of doelen van mijn organisatie?

Veel! Het voordeel van een incompany training is dat deze wordt ontwikkeld op basis van jullie persoonlijke leerdoelen. Onze trainer belt vooraf om goed inzicht te krijgen in jullie wensen en behoeftes, en ontwikkelt een programma dat hierbij aansluit. We zorgen voor een perfecte mix van theorie, praktijk en ruimte voor individuele behoeftes van deelnemers.