Over dit webinar.
De discussie over duurzaamheid lijkt steeds te draaien om tegenstellingen. “Duurzaamheid is te duur.” “Winst en milieu gaan niet samen.” Maar is dat wel zo?
Wij geloven dat duurzaamheid niet alleen noodzakelijk is, maar ook lucratief kan zijn. Voor ‘clients, citizens, community én company’.
In dit webinar laat Ed Stibbe, co-auteur van het boek “Duurzame Verleiding”, zien waarom en hoe steeds meer bedrijven succesvol duurzaamheid inzetten als motor voor groei én merkvoorkeur.
Wat kun je verwachten?
- Praktische inzichten en tools om duurzame strategieën te integreren op basis van het Duurzaamheids Adoptiemodel.
- Inspirerende voorbeelden van merken die leefzaam én lucratief werken. Zowel in B2B als B2C
- Antwoorden op de vraag hoe je (nieuwe) klanten verleidt tot duurzame keuzes.
In slechts 45 minuten laat Ed Stibbe zien hoe je duurzaamheid vertaalt naar concrete winst voor je organisatie én de wereld om je heen.
Anti saai leren.
Verwacht geen saai webinar waar je met een half oor naar luistert terwijl je ondertussen het nieuws checkt. Bij ons ga je actief aan de slag en zetten we je aan het denken over jouw eigen situatie. We geven je in een vlot tempo enkele concrete tips die je meteen kan toepassen in jouw dagelijkse werkzaamheden.